info@taldau.edu.kz
+7 (7172) 57–86–20
KAZ
RUS
ENG
Іздеу
Біз туралы
Орталық туралы
Басшылық
Корпоративтік басқару
Жалғыз акционер
Директорлар кеңесі
Құрылым
Комплаенс
Ішкі аудит
Ақпараттық қауіпсіздік
Корпоративтік құжаттар
Команда
Байланыс
Бос жұмыс орындары
Логотип
Бағалау
Халықаралық бағалау
PISA
TIMSS
PISA для школ
PIRLS
TALIS
ICILS
PIAAC
Талдау және зерттеу
Мектепке дейінгі білім
Орта білім
Техникалық және кәсіптік білім
Жоғары білім
Барлық деңгейлер
Статистика
Мектепке дейінгі білім
Орта білім
Техникалық және кәсіптік білім
Жоғары білім
Балалардың құқықтарын қорғау
Қосымша білім
Халықаралық серіктестік
UNICEF
ЭЫДҰ Білім комитеті
ETF
UNESCO
ЭЫДҰ Ғылым комитеті
Жаңалықтар
Жаңалықтар
TALDAU | Ұлттық зерттеулер және білімді бағалау орталығы
Новости
08.11.2024
2024 жылғы 7 қарашада функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу бойынша оқулық авторларына арналған вебинар өтті
01.10.2024
2024 жылғы 24-26 қыркүйекте Корея Республикасының Сеул қаласында Жаһандық цифрлық білім беру форумы өтті
Среднее образование
среднее образование
TALIS
09.07.2024
2024 жылғы 3–5 шілдеде TALIS Басқарушылар кеңесінің 13-отырысы өтті
01.07.2024
2024 жылғы 24–28 маусымда Тайбэй қаласында ICILS-2023 зерттеуінің ұлттық үйлестірушілерінің 5-халықаралық кездесуі өтті
18.06.2024
Креативті ойлау бойынша PISA-2022 нәтижелері жарияланды
09.06.2024
2024 жылдың 2-7 маусымында Юрмала қаласында PIRLS зерттеуінің ұлттық үйлестірушілерінің 3-халықаралық кездесуі өтті
23.05.2024
«Талдау» орталығы цифрлық сауаттылық пен киберқауіпсіздік мәселелері бойынша KERIS орталығымен бірлескен жобасын жүзеге асыруда
22.05.2024
Бакуда PISA бойынша 2-ші ICESCO Министрлік конференциясы өтті
02.04.2024
ЭЫДҰ өкілдерімен онлайн кездесу өтті
07.03.2024
Елордада орта білім беру ұйымдарында балалардың құқықтарын қорғау мәселелерін талқылауға арналған сарапшылық кеңес өтті
21.02.2024
PISA-2025 зерттеуінің апробациясына дайындық бойынша мектеп үйлестірушілері мен тест-әкімшілеріне арналған тренинг өтті
07.02.2024
TIMSS & PIRLS халықаралық зерттеу орталығы «Оқушылардың әл-ауқатының аспектілері және PIRLS-2021 зерттеуіндегі оқу үлгерімі» тақырыбында PIRLS жарияланымдар сериясының есебін жариялады
1
2
3