Жалпы ақпарат

Қазақстан 2007 жылдан бастап әлемнің 90-нан астам елдерінің қатарында ЭЫДҰ (PISA, Мектептерге арналған PISA, TALIS) және IEA (TIMSS, ICILS, PIRLS) өткізетін бірқатар халықаралық салыстырмалы зерттеулерге белсенді қатысып келеді. Халықаралық зерттеулер мектеп жасындағы оқушылардың білімі мен әртүрлі танымдық дағдыларын өлшейді.

Жарияланымдар
Барлығын көру
10 / 07
«PISA-2022 зерттеу нәтижелерінің өңірлік талдамасы» талдамалық жазба
01 / 07
PIRLS-2021 контекстінде Қазақстан мектептерінің бастауыш сыныптарында оқуға үйрету практикасы мен әдістемесі
12 / 03
«PISA-2022 зерттеуіндегі Қазақстан нәтижелері» Ұлттық есебі
29 / 02
Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің ахуалы мен дамуы туралы Ұлттық баяндама (2022 жылдың қорытындысы бойынша)
29 / 02
«Қазақстанның білім статистикасы» Ұлттық жинағы, 2023 ж
15 / 01
Қала және ауыл оқушыларының білім деңгейіндегі айырмашылықтар: зерттеу нәтижелері мен ықпал етуші факторлар
22 / 12
Мақала: LDA тақырыптық модельдеу әдісімен функционалдық сауаттылықты бағалау бойынша тапсырмаларды контексттеу
22 / 12
Мақала: ЖОО студенттері арасында оқу сауаттылығын өлшеу бойынша құралдар әзірлеу
21 / 12
«ЖОО студенттері арасында оқу сауаттылығын өлшеуге арналған тапсырмалар жинағы» оқу құралы
21 / 12
«Орта және жоғары білім мазмұнын жетілдірудің ғылыми-әдістемелік негіздері» монографиясы
Зерттеулерді өткізу кестесі